Общи условия

Фирмени данни

„„ХОТЕЛ СПА МАРТИНЕЗ“ ЕООД, (за краткост по-долу „ХОТЕЛИЕРА“, „ХОТЕЛА“, „АДМИНИСТРАТОР“ и/или „Хотел Мартинез“), е дружество, вписано в Търговския Регистър и регистър на ЮЛНЦ, воден при Агенция по вписванията с ЕИК 206526614, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. Васил Левски 11, E-mail: info@martinez.bg

Онлайн резервации и Условия за настаняване

Благодарим Ви за интереса и за това, че избрахте хотел „Мартинез“ за Вашата почивка!

Настоящите общи условия за интернет резервации задължават „Мартинез“ като ХОТЕЛИЕР да осигури заявената от клиента резервация според предоставените от клиента чрез резервационния формуляр данни за: име на клиента, период на настаняване, брой нощувки, брой възрастни и деца, тип изхранване, брой и вид помещения.

С извършването на резервация през онлайн резервационния модул на официалния уеб сайт на хотел „Мартинез“, Вие приемате и се съгласявате с прилаганите от ХОТЕЛИЕРА правила за анулиране и политиката му в случай на непристигане, както и с всички допълнителни условия и правила на ХОТЕЛИЕРА, които могат да се отнасят до Вашето посещение или престой.

За да гарантираме Вашата резервация, е необходимо да следвате условията, описани по-долу.

Заплащане

  • Всички плащания, свързани с резервации през официалния уеб сайт на хотел „Матинез“ се извършват в български лева (BGN);
  • Цените са с включен 9% ДДС, туристически данък и застраховка;
  • Цени, обявени в евро имат само информативен характер и служат за по-лесна ориентация на чуждестранни клиенти;
  • Клиентът е задължен да заплати изискуем депозит според резервацията и избраната ценова политика,  след което резервацията се счита за потвърдена;
  • Заплащането се извършва онлайн чрез дебитна или кредитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard и Maestro или по банков път на посочената банкова сметка.
  • Всяка банка, която издава карти от тези типове, има самостоятелна политика и изисквания относно разплащанията през Интернет;
  • Услугата „виртуален ПОС терминал” се предоставя от банка “Пощенска Банка“, която дава възможност за осъществяване на плащания с банкови карти през Интернет с високо ниво на сигурност;
  • Всички лични и финансови данни, които предоставяте при заплащането в системата на виртуалния ПОС терминал се изпращат директно към банка “Пощенска Банка”, която носи отговорност за тяхното опазване. Хотел „Мартинез“ не носи отговорност за финансовите данни на клиентите и не може да бъде подвеждан под такава;
  • Данните за кредитната карта се криптират при тяхното получаване и не се съхраняват онлайн. Достъп до тях имат само оторизарани за това лица на банката;
  • След извършване на плащането клиентът получава потвърждение за направената резервация, като при настаняване е необходимо да представи получения резервационен номер. Потвърждението се получава на посочения от клиента имейл адрес;
  • Ако ви е нужна фактура на юридическо лице, е необходимо да попълните предоставеното за тази цел поле по време на резервиране на стаята. Ако това не бъде направено, издадената фактура ще е на физическо лице;

Лични данни

  • Защитата на личните данни на всеки клиент е от важно значение за нас и Хотелът има отговорността за тяхното опазване;
  • Предоставените от Вас данни са защитени, съгласно Закона за защита на личните данни и нормативните актове, регламентиращи защитата на информация;
  • Личните данни, които Хотелът изисква при направата на резервация са: име и фамилия, имейл, телефонен номер;
  • Декларираните от Вас имейл или телефон ще бъдат използвани за получаване на официална кореспонденция в качеството Ви на клиент – фактури, информация, уведомления, известия и други;
  • Възможно е да използваме Вашия имейл адрес, за да помолим за отзив след напускане на хотела. Това се прави с цел подобряване на качеството на нашите услуги.

Настаняване

  • Настаняването започва след 14 ч. Разпределението на стаите става в зависимост от моментната заетост на хотела. Ранно настаняване, между 8 ч. и 14 ч., се извършва при наличност на свободни помещения и срещу заплащане;
  • Часът на напускане е до 12 ч. Късното напускане между 12 ч. и 18 ч. става при възможност и срещу заплащане. Напускане след 18 ч. се таксува в размер на една пълна нощувка според типа помещение;
  • При запитване от страна на клиента за ранно настаняване или късно напускане хотел „Мартинез“ не гарантира удовлетворяването на това желание и то се съобразява спрямо моментната наличност на съответното помещение. Потвърждението става на съответната рецепция в деня на настаняване/ заминаване;
  • Рекламации за предоставените от хотела услуги се разглеждат само, ако са заявени и документирани по време на престоя, преди напускане на хотела чрез подписване на протокол.

Анулации

  • При желание за анулиране на потвърдена резервация, клиентът уведомява писмено отдел „Маркетинг и Продажби“на посочените в сайта контакти. След като бъде получено потвърждение от страна на Хотела, резервацията се счита за анулирана.
  • При възстановяване на плащания, извършени с карта, сумата ще бъде преведена единствено и само по картата, с която е извършено плащането;
  • При напускане на хотела преди първоначално подадената чек-аут дата се дължи цялата сума по резервацията;
  • При анулации направени без да се спази анулационната политика на съответната ценова тарифа, авансово платената стойността не се възстановява.
  • При неявяване на туриста в  хотела (no show), се удържа авансово платената стойност според условията на резервацията;
  • Всички банкови такси по възстановяване на сумата са за сметка на клиента;
  • Хотелът е длъжен да запази резервираното помещение до 18:00 ч. на съответния ден;
  • Ако гостът не предупреди за закъснялото си пристигане след 18:00 ч., Хотелът запазва правото си да отдаде помещението за ползване от други гости;
  • Хотелът си запазва правото да публикува специални оферти с различни цени и политики на анулация;
  • При вече направени, потвърдени и платени резервации, дължимата сума не се променя, независимо от представените в последствие нови ценови оферти.

Връзки към социални медии

Нашият уебсайт съдържа и линкове към Facebook и Instagram. В този случай прехвърлянето на данни към споменатите социални медийни оператори става само, когато е натиснат съответният бутон на иконата илюстрираща връзката. Ако кликнете върху такъв бутон, се отваря страницата на съответната социална мрежа. Там можете да публикувате информация за нашите услуги съгласно правилата на социалния медиен оператор. Можете да използвате официалните ни профили за контакт и в различните социални мрежи, както и други официални публични профили на компанията.

ПРЕФЕРЕНЦИИ ЗА КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ
Когато посещавате нашия уебсайт, той може да съхранява информация чрез вашия браузър от конкретни услуги, обикновено под формата на бисквитки. Моля, обърнете внимание, че блокирането на някои видове бисквитки може да повлияе на вашето изживяване на нашия уебсайт и услугите, които предлагаме.